Co se stane po objednání?
1. Platba za vaši objednávku
Nejčastěji nám zákazníci hradí objednávku předem - převodem, QR kódem nebo kartou přes platební bránu GoPay. Chápeme, že úhrada celé částky najednou nemusí být pro každého pohodlná. Proto nabízíme možnost zaplatit 50% zálohu při objednání a zbytek až při dodání.
2. Spouštíme výrobu vašeho stolu
Po obdržení platby (nebo zálohy) vám pošleme potvrzení o zaplacení a váš stůl zadáme do výroby. Truhláři se s nadšením pustí do práce. Během čekání se můžete inspirovat třeba na našem blogu. O vyrobení stolu vás budeme informovat e-mailem.
3. Dodání ALL INCLUSIVE
Jakmile pro vás budeme mít objednávku připravenou, naplánujeme závoz k vám. Přibližně 1 až 3 dny před doručením vám zavoláme, abychom domluvili přesný termín a čas. Během dodání se můžete těšit na kompletní servis:
- Přivezeme a vyneseme váš stůl na určené místo.
- Smontujeme ho přímo tam, kde si přejete.
- Předvedeme funkčnost, vysvětlíme správnou údržbu a rádi zodpovíme případné dotazy.
- Odvezeme obalový materiál.
Jsme tu pro vás
Pokud byste měli jakékoli dotazy nebo se objevily pochybnosti v průběhu výroby a dodání, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Rádi vám budeme nápomocni.